Kreativ Project nr. 2 {Advent Blog Hop}


Een bloghop die maar liefst 24 dagen duurt! Daar mag ik aan meedoen, zo leuk!!!

65 Artists
are doing handicrafts
arrange
create
bits and bobs
to thank a very special person

Eind november kreeg ik een doos vol materialen van Alexandra Renke. Zoveel dat ik er wel 50 kaarten mee zou kunnen maken!

Ik was meteen verliefd op het papier wat er in zat. Heel geschikt om patchwork kaartjes van te maken, mijn oude liefde ;) ;) ;)

Dit sprookjesachtige 'winter wonderland' kaartje is voor een speciaal iemand. Met haar in gedachten heb ik dit kaartje gemaakt.


De stans van het haasje {en hieronder het vosje} zijn ook van Alexandra Renke. Die had ik al eens gekocht omdat ik Judith daar leuke kaartjes mee had zien maken. Ze passen perfect bij alle andere materialen uit de kit.


Gisteren konden jullie genieten op de blogs van AnkeManuela en Sarah. Een echte internationale bloghop! De wereld is zo klein onder alle creatievelingen, inspiratie vind je overal.


Het is vandaag de laatste dag van deze bloghop. Samen met DagmarMargit en Anett sluit ik af. Morgen is het kerst!


Ondertussen maak ik nog wat kaartjes uit deze geweldige kit. De mogelijkheden zijn eindeloos met deze kerstbal-stans. In goud, samen met kraft en wit is het een bijzonder mooie combinatie.


En kijk die sneeuwpoppen, zo leuk! Daar moest ik natuurlijk ook een patchwork kaart van maken. Met hun rode dassen en mutsen matchen ze goed bij het donkerrode papier.


Aangezien de doos nog lang niet leeg is, volgen er de komende tijd vast nog meer kaarten met deze materialen. Mijn dank is groot Alexandra, ik heb er van genoten!
Ook Judith bedankt, voor je enthousiasme en het vertalen.


Fijne feestdagen iedereen en ik wens jullie een creatief 2017!

En mochten jullie je vervelen in de kerstvakantie, dan is het de moeite waard om terug-te-blog-hoppen, zoveel meer moois is er gemaakt. Of als je vooruit wil start dan bij Alexandra Renke.

Reacties

  1. I knew it, geweldig mooi!!! Helemaal Margot. Fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige dingen heb je gemaakt! Afgelopen weken heb ik al veel gezien. Leuk dat iedereen er zijn eigen invulling aan geeft. De kaart met de kerstbal vind ik ook erg mooi bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Einfach schön anzuschauen!
    Frohe Weihnachten und liebe Grüße
    Dagmar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten en fijne feestdagen gewenst
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt geweldige kaartjes gemaakt. Fijne feestdagen en een gezond 2017.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Margot! Wat leuk dat stiksel. Geeft net een mooi effect. Leuk dat je ook meedoet!
    Fijne kerstdagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Viel schöne Karten... 😘 Lg ARDT 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg, al die verschillende patchwork kaartjes! Het vosje en konijn passen er ook geweldig bij. Wat een boel spullen, hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Guten Morgen - genähte Karten, wer kommt denn auf so etwas ??? Das sieht großartig aus und kommt sofort auf meine todo Liste!! Ganz liebe Grüsse Elisabeth und fröhliche Weihnachten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW wat een prachtige kaartjes heb je weer allemaal gemaakt.
    Prachtig gewoon!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje wat een prachtige serie. Mijn complimenten. Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Margot,
    deine Karten sind ja so toll, genäht wie im Patchwork, wow einfach richtig super!!! Und das liebste Häschen darf auch dabei sein, so süß! Das ist ganz Besonders und schön, vielen Dank, liebe Grüße und fröhliche Weihnachten, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Liebe Margot....
    eine wunderbare Idee, wie du deine Karten gemacht hast!! Wunderschön alle zusammen!!
    Alles Liebe Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Merry Christmas Margot,

    Love all your delightful designs.

    Best of the New Year

    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liebe Margot
    Wundervolle Karten... ubd so vielfältig!
    Liebe Grüsse Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt prachtige kaartjes, ben verliefd op het papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig! Helemaal leuk en herkenbaar in jouw stijl, zo mooi met de stiksteekjes overal.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow!! Je sluit de blog hop af en hoe! Ik ben wég van je kaarten; bedankt voor de inspiratie want ik heb ook nog heel veel van die strookjes liggen. Wat zat er veel in hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supermooi! Het zijn ook prachtige materialen waar je mee werkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen Margot,
    Dank je wel voor het meewerken aan de Advent-BlogHop! Jouw stijl kennende WIST ik gewoon, jij maakt er iets moois van. En zo IS het ook!
    De patchwork kaarten zijn super, de lieve diertjes heb je erg leuk verwerkt. Een mooie afsluiter van het project.

    Ik wens je nog twee fijne dagen en een spetterend uiteinde en gezond begin van 2017!
    Hartelijke groeten,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat patchwork als layout vind ik super! En wat heb je veel mooie en allemaal heel zachte kaarten gemaakt! Dat waren er heel wat meer als dat ik verwachtte! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten