Congrats {lift challenge}


Vandaag ben ik gast-DT-er bij de Lift Challenge. Ik won daar een paar weken geleden met dit kaartje. De nieuwe challenge is zo leuk want er is een oude techniek van stal gehaald: paperpiece een afbeelding en stempel een achtergrond. Mijn nieuwe stempels van Elisabeth Craft Designs bleken heel geschikt, het katje kreeg een vachtje van 'tweed' en 'breisel'. De gestempelde achtergrond heb ik ge-embossed met goudkleurig embossingpoeder.


Ga snel naar De Lift Challenge om de kaarten van Marjan en Cornelie te bewonderen en om misschien ook zelf mee te doen? 

Dit kaartje doet ook mee met Just Add Ink: Stitching.



Reacties

  1. Wat een leukerd, dit katje in het breiseltje, heel tof zo. Grappig, ik heb op de beurs ook stempels gekocht van dit merk. Ik kende ze niet, maar vind ze enig! Hoezo dezelfde smaak??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart Margot, het katje is supergaaf "gepaperpieced"(wat een gek woord zo)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat katje is echt super metdat breiseltje. Ik vind je kaart zó gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk kaartje weer! Die achtergrond is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card and such perfect stitching. Thanks for sharing at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love the gold embossed swirl and pink ombre look to the front panel. Just gorgeous. Your stitching makes for a fun element to a fabulous card. Thanks for playing along and supporting us this week at Just Add Ink. Rochelle xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cool textured background and love the golden circles surrounding the cat. Fab cat too, my favorite animal, cats have lots of personality and free will...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi, en super bedankt dat je een voorbeeld voor de liftchallenge wilde maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen